marketingSzemélyes márka

Te más legyél, ne Persil mosópor!

énmarketing

Az énmárka tulajdonképpen nem más, mint CÉLtudatos Énmarketing.

Két alap összetevéje a CÉL és TE.

Nézzünk néhány példát, amelyek már bejárták az internetet. Olyan világmárkák mögött álló EMBEREK, akik nem féltek célt kitűzni, majd keményen dolgozni annak megvalósításán.

„Olyan híres akarok lenni, mint a Persil mosópor!” (Victoria Beckham)

„Amerikába költözöm és én leszek a történelem legnagyobb testépítője. Mire 30 leszek, szerepeltem az első filmben és milliomos vagyok.” (Arnold Schwarzenegger)

„Én leszek a popzene forradalma.” (Lady Gaga)

„Magyarország első profi bokszolóját Kovács Istvánnak fogják hívni.” (Kovács István)

Méregdrága céges tréningek unalomig elcsépelt bullshit-je, hogy “fogalmazd meg a küldetésed”. Amúgy hidd el, van benne igazság, csak valahogy olyan megfoghatatlan ez az egész. Hiszen Te nem megmenteni akarod a világot (vagy mégis?), de talán még világhíres sem szeretnél lenni. Akkor meg minek Neked küldetés?

Mert amikor bemész (sőt inkább kijössz!) egy szobából, csak akkor fogják Rólad azt gondolni, amit szeretnél, ha tudod mit szeretnél, sőt úgy is viselkedsz!

Nem kell, hogy jót gondoljanak Rólad, ha nem akarod. De ha azt szeretnéd, hogy féljenek Tőled, akkor tudd, hogy félelmetesnek kell lenned! Ha azt szeretnéd, hogy felnézzenek Rád, találd ki, hogyan mutathatnál példát! Ha stílusos akarsz lenni (vagy elegáns, vagy sportos, vagy magabiztos, helyettesítsd be, amelyiket szeretnéd), akkor előbb tudnod kell a stílusod és meg is kell azt mutatnod.

Szóval? Te hogyan fogalmaznád meg a küldetésedet?

Ezzel fogjuk kezdeni pénteken a személyes márka tréningünkön. Hétfőig jelentkezhetsz a linkre kattintva! 

 

Az idézetek forrása:
Papp-Váry Ádám: Személyes márkázás JPÉ-vel

A képek forrása:
https://twitter.com/victoriabfrance
https://nlc.hu/cimke/arnold-schwarzenegger/
https://hu.wikipedia.org/wiki/Lady_Gaga
https://hu.wikipedia.org/wiki/Kov%C3%A1cs_Istv%C3%A1n_(%C3%B6k%C3%B6lv%C3%ADv%C3%B3)