Blog

vakcinaközösségek

„Pfizeres vagy, vagy szputnyikos?”– a vakcinaközösségek hatása identitásunkra

Posted by admin on  2021-05-24

„Pfizeres vagy, vagy szputnyikos?”– a vakcinaközösségek hatása identitásunkra bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
A magyarok, ha találkoznak, általában panaszkodni kezdenek: „Hogy vagy? Jaj, ne is kérdezd…”. Az angolok automatikusan optimistábbak: „How are you? Fine, thanks”. Az udvariassági kérdések azonban egy ideje háttérbe szorulnak. Jött helyette az aktuális vakcina kérdés: Pfizeres vagy, vagy szputnyikos? Keletit kaptál? Úristen, Astrát? Új kifejezést tanultunk: vakcinaközösségek. Kommunikációs szempontból talán megegyezhetünk abban, hogy a kormányzati propaganda nem kedvezett a vakcinák azonos megítélésnek elfogadtatásában. Talán ez az oka, hogy hazánkban kardinális kérdéssé vált a vakcinák
énmarketing
Az énmárka tulajdonképpen nem más, mint CÉLtudatos Énmarketing. Két alap összetevéje a CÉL és TE. Nézzünk néhány példát, amelyek már bejárták az internetet. Olyan világmárkák mögött álló EMBEREK, akik nem féltek célt kitűzni, majd keményen dolgozni annak megvalósításán. „Olyan híres akarok lenni, mint a Persil mosópor!” (Victoria Beckham) „Amerikába költözöm és én leszek a történelem legnagyobb testépítője. Mire 30 leszek, szerepeltem az első filmben és milliomos vagyok.” (Arnold Schwarzenegger) „Én leszek a popzene forradalma.” (Lady
személyes márka

Leonardo, a személyes márka mintapéldája

Posted by admin on  2021-02-27

Leonardo, a személyes márka mintapéldája bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
  A saját Jézuskámtól minden évben több könyvet is kapok (jó fej az öreg, pontosan tudja, mire fáj a fogam évről évre). Idén többek között Kepes új könyve is ott díszelgett a fa alatt. (a „fa” egy kicsit nagyképű kifejezés a karanténban töltött karácsony közben 23-án beszerzett 1990 forintos Tesco gazdaságos műfenyőre). A karantén viszont kétségtelenül a legjobb körülményeket teremtette a hygge-nek való hódolásomnak és így az olvasásnak is. Hogy jön össze a marketinggel Kepes

A marketing hekker

Posted by admin on  2021-02-24

A marketing hekker bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
azaz hogyan definiáld magad (és alkosd meg 3 szavas bemutatkozásodat) – a marketing hekker Sokáig ez a bemutatkozás állt a névjegykártyámon: Dr. Deés Szilvia, a csaj, aki megtervezi, megírja és megszervezi Nem én írtam, és most, miután elhatároztam, hogy tudatosan teszem a tartalmat a nevem mögé, megdöbbentett, mennyire találó bemutatkozó szöveget (tagline) írt kollégám. A végén arra jutottam: ugyanaz vagyok, mint 4 évvel ezelőtt, „csupán” egy kis frissítésre, továbblépésre van szükség. Nem hiszek a véletlenekben,
weboldal vagy facebook

Facebook vagy Saját weboldal? Ne építkezz bérelt földre!

Posted by admin on  2021-02-06

Facebook vagy Saját weboldal? Ne építkezz bérelt földre! bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
“Don’t build on rented land” Belefutottam egy angol mondásba, (aminek nem találtam magyar megfelelőjét) és amelyről egy aktuális (sőt NAGYON aktuális) marketingdilemma jutott eszembe. A mondás így szól: „Ne építkezz bérlet földre” /don’t build on rented land/ Hogy mi köze ennek a marketinghez? Nagyon egyszerű. Van Facebook oldalad? És weboldalad? És szerinted melyik a fontosabb? A marketingesek véleménye is megoszlik erről. Van, aki azt mondja, hogy bizonyos vállalkozásoknak elég, ha van egy jó Facebook oldaluk.