Blog

Instant marketingtervezés 10 pontja

Posted by admin on  2018-04-23

Instant marketingtervezés 10 pontja bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
Amikor marketingtervezést mondunk a legtöbben a folyamat utolsó lepésére gondolnak csak: a megvalósítás szakaszra, annak meghatározására, mit kell tenni holnap, a jövő héten, a jövő hónapban, az évben. Ezek az instant tervek azok, amik leggyakrabban elkészülnek – ha tervez egyáltalán a vallalkozás. Ezek pontosan megmutatják, mikor, kinek mit kell csinálnia, hogy a marketing működjön. Nagyon fontos részei a marketingtervnek. Pár gondolat az instant marketingtervekről. A fenti ábra McDonald cikkében jelent meg (nagyon fasza kis gyakorlatias

Tervezés fontossága a marketingben

Posted by admin on  2018-04-23

Tervezés fontossága a marketingben bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
Régóta közismert tény, hogy 1953-ban a Harvardon elvégeztek egy kutatást, amit utána követéses vizsgálattal kiegészítve meg tudták állapítani, hogy azok a hallgatók, akik leírt tervekkel rendelkeztek, tudták mit akarnak elérni, azok sokkal sikeresebbek lettek, átlagosan kétszer annyit kerestek, és boldogabbnak érezték magukat. Gyakran használjuk ezt a tervezés fontosságának alátámasztására, akár marketingtervezésről, akár üzleti tervezésről, akár az egyéni karrierfejlődési tervről van szó. Kár hogy egy szó sem igaz belőle. A történetnek persze több változata van, van

Growth hacking: az übertuti marketing

Posted by admin on  2018-04-23

Growth hacking: az übertuti marketing bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
Nem először kerülünk kapcsolatba olyan startupokkal, akiknek gyors növekedésre lenne szüksége, ki kellene találni, hogy hogyan fognak átlendülni a piac adta nehézségeken, hiszen már majdnem kész a termék. Ilyenkor jön a misztikus growth hacking , ami megoldás lesz a problémáikra. Ha elkezdünk utánaolvasni, akkor olyasmiket találunk, hogy a startupoknak gyors növekedést garantáló módszerekre van szüksége (ez a growth hacking), mert nem ér rá marketinget alkalmazni. Vagy hogy nincs pénz marketingre, ezért használunk growth hackinget a