Blog

karácsonyi reklám mcdonalds
Még egy utolsó karácsonyi reklám… Eleged van a karácsonyból? Se rokonlátogatás, se bulizás, marad a tévé, és a rengeteg unalmasabbnál unalmasabb karácsonyi reklám? Pedig vannak ám jók! Vadássz rájuk! Az év legjobb (na jó, nem magyar…) reklámjait nézve egy valamit rögtön észreveszünk: mint mindenen ezen is otthagyta lenyomatát a 2020-as év. Üzenetében, szinte kivétel nélkül, mindenki azokról az értékekről beszél, amelyek az idén igencsak előtérbe kerültek. Már szinte érzés nélkül, droid módjára tudjuk ismételgetni: közösséghez
Te mivel rukkolsz elő 2021-ben? Kerüljön új termék 2021-ben a vevőid asztalára! Imádni fogják, mert éheznek rá! Termékfejlesztés?! A termékfejlesztés szó hallatán azt gondolnánk, hogy ez valami műszaki dolog, pedig kőkemény marketingről beszélünk. Ha már halottál marketing 4 P-jéről, akkor rögtön az legelsővel állsz szemben. Mert az üzleted alapja a termék. Na jó, nem az. Az üzleted alapja a vevőd. Még inkább a vevőd szükséglete, hiányérzete. Valamire szüksége van, valamit el akar érni (szebb akar
Új nézőpont: marketing online

Online marketing vagy MARKETING ONLINE?

Posted by admin on  2020-03-14

Online marketing vagy MARKETING ONLINE? bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
Category: marketing, vevőszerzés
Marketingre szüksége van minden vállalkozásnak. Ezt leszögezhetjük. Igen, ki merem jelenteni: mindegyiknek. Még a nyugati autógyárnak beszállító hazai multinak is, akinek bár az értékesítése külföldön működik, ahhoz, hogy megfelelő minőségű (sőt most már ahhoz is, hogy megfelelő mennyiségű) munkavállalót vehessen fel, neki is. Persze neki nem tv hirdetésre, vagy facebook oldalra van szüksége, de (employer) brandingre mindenképpen. És a kis egyszemélyes vállalkozásnak is. Legyen az egy műkörmös, egy coach vagy...vagy. Bármi. Mert válság van... Kevesen vagyunk,

Végülis elérte a célját: beszélnek róla

Posted by admin on  2018-05-30

Végülis elérte a célját: beszélnek róla bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
Minden reklámmal kapcsolatos beszélgetésben előbb vagy utóbb előkerül az az érv, hogy “végülis elérte a célját, hiszen mi is beszélünk róla“. Ami a legtöbbször baromság. Hiszen miért lenne elég az, hogy valaki (akárki) beszél valamiről? Loris Kariusról is sokat beszéltünk az elmúlt napokban, mégse hisszük igazán, hogy elérte a célját… Loris Karius hirtelen világhírű lesz Viszont ma találtam egy remek példát, amiről érdemes beszélnünk. A focis példát azért is hoztam fel, mert a mai hírekben

GDPR: Hogyan készítsünk minta-értékű adatvédelmi tájékoztatót [konkrét példákkal]

Posted by admin on  2018-04-28

GDPR: Hogyan készítsünk minta-értékű adatvédelmi tájékoztatót [konkrét példákkal] bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
Category: GDPR
“Ebben a cikkben leginkább olyan gyakorlati példákat mutatunk be, elsősorban az adatvédelmi tájékoztató részeit, amelyek megállják helyüket a GDPR új világában is.” Az econsultancy.com oldalán érdekes cikket találtam, szeretném a lényeget közreadni – magyarul. (az eredeti, teljes, angol nyelvű cikket itt olvashatod el) A GDPR (általános adatvédelmi rendelet) számos olyan tényezőt tartalmaz, amelyek 2018 májusától megváltoztatják a vállalatok ügyfeleikkel, potenciális ügyfeleivel való kommunikációját. Az egyik legfontosabb tényező az adatvédelmi tájékoztató vagy adatvédelmi nyilatkozat, vagyis az a